فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

متن عاشقانه ؛ 88 متن عاشقانه کوتاه و بلند خاص

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

متن عاشقانه

متن عاشقانه , متن عاشقانه غمگین , متن عاشقانه کوتاه , متن عاشقانه زیبا

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد متن عاشقانه صحبت کنیم.امیدواریم انی مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

اطرافم پر دوست ..!

دوستانم ،گهری بی همتا..!

روزها اول صبح ؛

به درودی دل خود گر م کنیم..

و چه زیباست، کنار یاران ،

خنده بر صبح زدن ..!

زندگی را به صعود و به خوشی چسب زدن..!

تا که باشید شما …

زندگی بستر امنیت و اظهار خوشیست..

پس کنارم باشید،همراهان

چون که یکدست ندارد آوا..

مهرتان افزون باد ..

تا ابد پاینده..

سرخوش و سر زنده..!!

سلام….دلتون خوش

صبح زیبا تون بخیر…

متن عاشقانه

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

متن عاشقانه زیبا

لذت دنیا…

داشتن کسی ست

که دوست داشتن را بلد است.

به همین سادگی…!

این روزها

گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش…

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست

برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی

تا بفهمی و بفهمانی…

هر دوره گردی لیلی نیست…

هر رهگذری مجنون…

و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد!

تا بفهمی و بفهمانی…

اگر کسی امد و هم نشینت شد

در چشمانش باید

رد اسمان رد خدا باشد

و باید برایش

از من گذشت

تا به

ما رسید…

(فریدون مشیری)

متن عاشقانه کوتاه

گنجشکک درخت توام ،فصل بی کسی

بر شاخه ی بلند دلت، لانه میکشم

برشانه های وحشی طوفان نپاش مو !

من خود به پیچ وتاب غمت شانه میکشم !

هرشاخه شاخه ی تو شده آشیان من

از وحشت صدای تبر جیغ می کشم

بر ما مباد جدایی که ، شک نکن

بر دست های سرد تبر تیغ می کشم !

حالا بغل بگیر مرا حضرت درخت

پاییز برگ و بال دلم را بهار کن …

بر باد رفته از سر من عطر شانه ات

با گل هوار کن !

الهه هادینا

متن عاشقانه غمگین

تنهایی آدم ها به عمق یک دریاست.

ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافیست!

متن عاشقانه انگلیسی

کسی که باورت دارد،

یک قدم جلوتر از کسی است که دوستت دارد

متن عاشقانه برای پسرم

مـــטּ همیشـــــﮧ مــے خــنـــכҐ

امــــا بــا همــــﮧ ڪـــس نمــے پـــرҐ …

غــــرﯠر כارҐ ﯠلـــے نــــﮧ ﯠاســـــﮧ כﯠســـــتــاҐ

بـــا همــــــﮧ صــــافـــҐ

امــــا ….

اگــــــﮧ بــכ بـــاشــــے شــــــایـــכ تحـــــمل ڪــــنـــҐ

ولـــــــے …

اگـــــه از حـــــכتـــــــ بگـــــــذرے …

כیگـــــــﮧ … آכҐ حســــابــتـــــ نمـــے ڪـــــنــҐ ﯠ

زیـــر پـــاҐ لــہـــتـــــ مــے ڪـــنـҐ ..

متن عاشقانه تولد

نه ازت هدیه میخواستم نه یه تبریک ریایی

با وجودت میتونستی پا بذاری رو سیاهی

نه باورم نمیشه که تو من را از یاد ببری

تولدم شد بی وفا از تو نیومد خبری

متن عاشقانه جدید

تو دوری زمن من بیقرارتم

تو عشقی من من عاشقتم

وفای تو چنان بود ک کرد مرا حیران ک چنان باوفا هستی تو ای مهربان

شعر بلد نیستم بیت بلد نیستم هرچه گویم خود ندانم چ گویم

باز میگویم فاش میگویم تو را میگویم گر شوی خوشحال من میشوم

باحال همچو طوطیه رنگین شمال تو اهو باش

من در غربت تو میکشم انتظار چون دوستت دارم هستم بی قرار

متن عاشقانه شاد

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

متن عاشقانه دوستت دارم

در قاب این آیینه ها خود را نمی بینم

چیزی به جز یک بهت بی معنا نمی بینم

دنیا به زشتیهای پلک فهم من خندید

شاید شبــیه مردم دنـیا نمی بینم

گنجشک روحم لابلای شاخه ها یخ زد

نه ! سنگ هم در دست آدمها نمی بینم

تصویری از تبعیض سرد چشمها آری

در این برودت ذرهای گرما نمی بینم

در منطق این نیمه آدمهای قلابی

جایی برای عشق هم حتی نمی بینم

متن عاشقانه زیبا برای همسر

تمام زندگیم را

فدای “میمی”میکنم که آخر نامم میگذاری…!

فاطمه یوسفوند

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده

تعبیر خواب دیدن مرده با نان

تعبیر خواب دادن نان به مرده

تعبیر خواب خوردن نان با مرده

تعبیر خواب دادن نان به مرده

تعبیر خواب خوردن نان با مرده

تعبیر خواب گرفتن نان خشک از مرده

تعبیر خواب دیدن مرده با نان

تعبیر خواب گرفتن نان خشک از مرده

تعبیر خواب نان گرفتن از مرده

تعبیر حمله عقاب در خواب

تعبیر دیدن عقاب سیاه در خواب

تعبیر کشتن عقاب در خواب

حمله عقاب در خواب

عقاب سیاه در خواب

تعبیر گرفتن عقاب در خواب

عقاب در خواب نشانه چیست

معنی عقاب در خواب

عقاب در خواب چیست

دیدن گرفتن عقاب در خواب

دیدن عقاب سیاه در خواب

معنای عقاب در خواب

گرفتن عقاب تعبیر خواب

عقاب سیاه تعبیر خواب

تعبیر خواب عقاب سیاه در حال پرواز

تعبیر خواب عقاب سیاه در خانه

تعبیر عقاب سیاه در خواب

دیدن حمله عقاب در خواب

 

  • علی صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی