فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

شعر در مورد یاد دوست

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ

شعر در مورد یاد دوست

شعر در مورد یاد دوست,شعر در مورد یاد دوستان,شعر در مورد به یاد دوست بودن,شعر درباره یاد دوست,شعری در مورد یاد دوست,شعر درباره به یاد دوست بودن,شعر درباره یاد دوستان,شعر درباره به یاد دوست,شعر در وصف یاد دوست,شعر یاد دوست,شعر یاد دوستان قدیمی,شعر یاد دوست,شعر یاد دوستان,شعر یاد دوستان قدیم,شعر نو یاد دوست,شعر به یاد دوست,شعر درباره یاد دوست,شعر به یاد دوست بودن,شعر در یاد دوست,شعر یاد دوستان,شعر به یاد دوستان,شعر برای یاد دوستان,شعری به یاد دوستان,شعر در مورد یاد دوستان,شعر درباره یاد دوستان,شعر یاد از دوستان,شعر نو به یاد دوست,شعر نو یاد دوست,شعر به یاد دوست,شعری به یاد دوست,شعر درباره به یاد دوست بودن,شعر در مورد به یاد دوست بودن,شعر درباره به یاد دوست,شعر در یاد دوستان,شعر در مورد یاد دوست

شعر در مورد یاد دوست 

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد یاد دوست برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها مینگارم

تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده و تا همیشه عزیز خواهد ماند

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعر در مورد یاد دوست

درشب فاصله ها ، خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است

شعر دریا , شعر در مورد دریا , شعر درباره دریا , متن در مورد دریا , اس ام اس در مورد دریا

شعر در مورد یاد دوستان

گاهی مرا یاد کن …

من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی …

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد به یاد دوست بودن

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته

آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا ، نیک تماشا نما

شمع وجود من از دوری تو کاسته

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر درباره یاد دوست

اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟

گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعری در مورد یاد دوست

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است…

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر درباره به یاد دوست بودن

جنس من از آهن و از سنگ نیست 

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا 

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

شعر درباره یاد دوستان

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر درباره به یاد دوست

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند

صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمیکند

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعر در وصف یاد دوست

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

شعر یاد دوست

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعر یاد دوستان قدیمی

باوفا! مهر تو اندر جان ماست

  • علی صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی