فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

درد گوش درد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

درد گوش درد

وظیفه گوش این است که صدا را بیرون آورید و آن را به قسمت های دیگر ببرید. این عضو مهم در بدن یک ارگان حسی است که سه قسمت داخلی، اواسط و بیرونی دارد. پس از یک تفاوت زمانی کوتاه، صدا را خرد می کند. و بین 20 تا 20،000 هرتز می شنوید آیا باید هنگام شنیدن صدای نگرانی و مهم باشد؟ من یک شات سخت برای 6 روز آلوده شده بودم که بعد از یک ضربه به من گوش می داد و 2 روز دردناک است و استخوان فک من در آن منطقه است. برای 6 روز من سردرد و سردرد و تهوع دارم. هی، من مشکلی دارم، ممکن است مشکل بزرگی به من وارد شود؟ سر و سر طبیعی نیستند. با توجه به تاثیر بر روی گوش شما به دلیل حجم زیادی از هوا وارد گوش شما، خطر پاره شدن در گوشه گوش بسیار قوی است. شما قطعا باید به متخصص گوش و حلق و بینی و علائم ذکر شده مراجعه کنید. سردرد و وزوز گوش نشان دهنده پارگی گوش شما است
درد گوش و گلو درد

گوش ها، بینی و گلو ارتباط دارند. بنابراین، هنگامی که یکی از آنها عفونت یا آلرژی داشته باشد، در همه سه مورد ناراحتی ایجاد می کند. یک لوله به نام لوله Eustachian وجود دارد که گوش میانی را به گلو متصل می کند. هنگامی که یک فرد از یک گلودرد رنج می برد، یک لوله تورم است که باعث انسداد و ایجاد فشار بر گوش می شود. هنگامی که فشار در گوش افزایش می یابد، این باعث ایجاد درد گوش می شود. هنگامی که یک عفونت در هر دو چشم یا بینی و یا گلو وجود دارد، آن را به دو دیگر نیز تاثیر می گذارد. هنگامی که حفره های سینوسی با مخاط همراه است، باعث درد گوش می شود. از آنجا که ارتباط بین آنها وجود دارد، تبادل مایع در مناطق است که باعث عفونت گوش، بینی و گلو و در نهایت منجر به درد در گوش و گلو می شود. گلودرد و آسیب مداوم گوش اغلب به علت التهاب ناشی از یک رباط بینابینی است. به علت التهاب، پرده گوش و منجر به تورم می شود. این گاهی باعث اختلال شنوایی می شود. اگر درد شدید باشد، می توان از مدفوع استفاده کرد. هنگامی که سیستم ایمنی بیمار ضعیف است، درد مزمن می تواند به صورت فصلی رخ دهد یا ممکن است به علت آلرژی یک ویژگی سالانه باشد. اگر فرد در معرض سیگار قرار بگیرد، تحریک ناشی از گرمایش و خنک سازی سیستم و الکل، این می تواند وضعیت او را نیز بدتر کند. در برخی موارد، تغییر دادن مسواک زدن نیز کمک می کند تا از عفونت گلو و گوش خلاص شوید، زیرا مسواک عفونت را به شما باز می گرداند.
گوش و سرگیجه

طبق اطلاعات وب سایت اینترنتی جرایم اینترنتی، عفونت موضعی عفونت ویروسی گوش داخلی که به علت حمله ویروس به مایع گوش داخلی اتفاق می افتد، شایع ترین علت گوش داخلی است و منجر به التهاب گوش داخلی می شود. و سرگیجه در فرد. فرد دارای سرگیجه حاد و ناگهانی است که معمولا با تهوع و استفراغ ارتباط دارد و ممکن است منجر به از دست دادن تعادل خود و از عوارض جبران ناپذیر مانند سکته مغزی و مرگ به هنگام سقوط شود. سرگیجه ناشی از یک نقص در سیستم شنوایی مکرر است، در حالی که اغلب سرگیجه هایی که باعث اختلال شنوایی نمی شوند، پس از مدتی حل شده و تکرار نمی شوند. هیچ درمان خاصی برای سرگیجه ناگهانی و ناگهانی حاد وجود ندارد، اما داروها برای کنترل تهوع، استفراغ و سرگیجه برای کمک به روند بیماری تجویز می شود.
درد شدید گوش

اغلب درد شدید در یک یا هر دو گوش رخ می دهد، به علت عفونت در سیستم تنفسی که بر گوش ها تاثیر می گذارد. بنابراین، اگر شما سرما یا آنفولانزا دارید، اغلب درد شدید در گوش را تجربه خواهید کرد. گاهی اوقات این درد ناشی از مشکلات فک، دندان درد، انسداد سینوسها و حتی آرتریت می باشد. گاهی اوقات پس از شنا و سوار شدن به هواپیما ایجاد می شود. یک پارچه تمیز را در آب گرم یا سرد ریختن و آب اضافی دریافت کنید. آن را برای 20 دقیقه بیاورید. از این درمان 3 تا 4 بار در روز استفاده کنید.
گوش های مزمن

محققان دانشگاه جورج تاون در ایالات متحده کشف کردند که زنگ زدن گوش ها و درازای درد مزمن هر دو واکنش به صدمات است. این واکنش اتفاق می افتد تنها زمانی که مغز قادر به پاسخ مناسب به صدا و صدا، مانند درد مزمن، که به عنوان یک درد جعلی در نظر گرفته شده است. مردم صدای زنگ را در گوش خود صدا می کنند. پس از بررسی ماده خاکستری مغز، تیم متوجه شد که کمبود این ماده در بعضی از مناطق به نام دروازه بان موجب درد مزمن و زنگ گوش می شود. این فرایند تحت تأثیر دوپامین و سروتونین قرار دارد که هر دو مربوط به انرژی، خلق و خوی و خستگی می باشند. این ناحیه جزء اصلی ادراک عاطفی است و محرک عقل درونی و بیرونی و انتقال اطلاعات به مغز است. احساسات همراه با درد مزمن و ریتم گوش، به معنی کانال عصبی است. محققان بر این باورند که آسیب به دروازهبان بر اطلاعات منتقل شده به مغز اثر میگذارد و موجب آسیب دائمی گوش در گوش میشود. نتایج این پژوهش در نشریه "Trends in Cognitive Science" منتشر شده است.

  • علی صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی