فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

فروشگاه صحبتعلی

مژه و ناخن

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ق.ظ

مژه و ناخن

بعضی از افراد با مشکلات ناخن مواجه می شوند اما دلیل آن هنوز معلوم نیست اما مشخص است که تعدادی از بیماران مبتلا به کمر درد نیز از مشکلات ناخن شکایت دارند. در این افراد، ناخن ها شکننده می شوند یا تبدیل به خواب آلود و بسیار آسیب پذیر می شوند. فکر نکنید که اگر درمان ناخن خود را دنبال کرده و مشکل را حل کنید، پوسیدگی مو خود نیز درمان می شود. این دو مشکل کاملا متفاوت هستند و هر درمان مناسب است. برای درمان ناخن، پزشک ممکن است از داروهای موضعی یا تزریقی استفاده کند. بعضی از مردم در مورد خرابی ناخن ها هنگام استفاده از مواد شوینده نگران هستند. من باید بگویم که اگر چنین ذهنیتی در ذهن شما وجود داشته باشد، می توانید با خیال راحت دست ها و مواد شوینده را بشویید زیرا این مواد شیمیایی مربوط به مشکلات ناخن شما است. ندارد
نکاتی در باره سکه

همانطور که گفتم، علت اصلی هنوز مشخص نیست، اما عوامل آن را سخت تر می کند. اگر می خواهید موهای شما بیشتر از این باشد، حیله گر نباشید و آرام باشید. استرس علت این بیماری نیست، بلکه باعث طاسی می شود. 20 تا 30 درصد عفونت ها دارای علایم سرطانی و ژنتیکی هستند. به شما غذا ندهید و توصیه های تغذیه ای همسایگان خود را نادیده بگیرید. آنچه برای خوردن برای شما بهتر است و آنچه باعث ریزش مو میشود، بدتر می شود، اما هنوز هم بین تغذیه و چرک رابطه وجود دارد. فکر نکنید که با تغییر لوزی یا خرید شامپوهای گران قیمت تر می توانید طاسی را بهبود ببخشید. اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید، می توانید رنگ مو خود را بدون نگرانی در مورد بدتر شدن انتخاب کنید. مو خشک کن چیزی نیست که شما را ناراحت کند.
کیک و استرس

استرس دشمن شماره یک مو است. اگر بدن به دلیل بارداری، کاهش وزن، جراحی و حتی استرس شدید، به شدت تحت تأثیر قرار گیرد، احتمال ریزش مو نیز افزایش می یابد. ریزش بیش از حد مو، بدون شک می تواند منبع ترس و اضطراب باشد، اما در صورتی که این وضعیت منجر به طاسی شدن شود، ابتدا باید تحت فشار قرار نگیرید. پیدا کردن دلایل ریزش موی فوق العاده می تواند به حل این مشکل کمک کند.
عواملی که باعث ریزش مو و کاسک می شوند

مراقبت از مو بیش از حد در ترکیب با شامپو و محصولات مراقبت از مو که حاوی سولفات می تواند به مو آسیب برساند. این شرایط می تواند منجر به ریزش مو شود. همیشه سعی کنید یک شامپو غیر سولفات را انتخاب کنید. استرس بیش از حد مرکز شماره یک دشمن است. اگر بدن به دلیل بارداری، کاهش وزن، جراحی و حتی استرس شدید، به شدت تحت تأثیر قرار گیرد، احتمال ریزش مو نیز افزایش می یابد. هنگامی که اضطراب بیش از حد حل شود، وضعیت مو باید به حالت عادی برگردد. عادات خوردن خوراکی مانند بدن شما، موهای شما به یک رژیم سالم و متعادل نیاز دارند. کمبود پروتئین، آهن و منیزیم می تواند باعث ریزش مو شود. با اضافه کردن مواد غذایی حاوی پروتئین بالا مانند ماست یونانی، مرغ و غلات غذایی به رژیم غذایی، می توانید از کاهش ریزش مو کمک بگیرید. چاشنی با آب سخت که گفته می شود آب است که دارای مواد معدنی بالا می تواند موجب خشک شدن مو شود. این وضعیت منجر به آسیب به مو و از دست دادن مو می شود. برای مقابله با این شرایط، شما می توانید شامپو های آلی با سرکه سیب استفاده کنید. سندرم تخمدان پلی کیستیک سندرم تخمدان پلی کیستیک باعث عدم تعادل هورمون در بدن می شود که به معنی افزایش سطح تستوسترون می باشد. این شرایط در نهایت منجر به ریزش مو می شود. شایع ترین نشانه های این اختلال غدد درون ریز شامل افزایش وزن، آکنه، شش بار یا کمتر در سال و رشد ریزش مو در بدن است. بیماری تیروئید هر گونه بیماری تیروئید مانند کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید می تواند باعث ریزش مو شود. خبر خوب این است که درمان های موفق مانند تزریق هورمون تیروئید کمک می کنند موهای خود را بازسازی کنند.

  • علی صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی